Mensen begeleiden naar succesvol werken met hun talent en vanuit hun hart.
In het leven, zowel persoonlijk als professioneel, is het merk effectiever, krachtiger en duurzamer dan marketing en verkoop om je concurrentie aan te kunnen. Het gaat om de invloed die u uitoefent, door een identiteit te creëren die bepaalde percepties en gevoelens met zich meebrengen.
Branding is niet langer het alleenrecht van bedrijven. Nu is er ook Personal Branding. Dit houdt in het effectief beheren van indrukken en het controleren en beïnvloeden van hoe anderen u zien.
Een sterk Persoonlijk Merk is een belangrijk kenmerk van de wereld van vandaag waar de kenmerken; online, virtueel en individueel de trend zijn. Het wordt steeds essentiëler voor persoonlijk succes.
Personal Branding: Voor wie?
Voor professionals die zich beter willen positioneren ten opzichte van hun competitie; die zich willen onderscheiden door hun unieke kwaliteiten en waarden in hun merk te incorporeren, en zo één te worden met hun merk.
Personal Branding: Onze werkwijze
Thans Consultancy werkt met u naar een Persoonlijk Merk in twee stappen:
- Coaching naar de ontdekking van uw unieke combinatie van capaciteiten, waarden en overtuigingen, uw identiteit en missie in het leven.
- Consultancy over de tekstuele- en grafische uitwerking van uw merk.
Hoe verloopt een traject van Personal Branding?
Intake
In het eerste gesprek (doorgaans telefonisch of per email) wordt duidelijk vastgesteld wat uw persoonlijke en professionele doelen en waarden zijn. We maken afspraken over planning, aanpak, verwachtingen en methodieken.
Coaching
Hierna volgen de coachingsgesprekken. We gaan na wat uw capaciteiten zijn, uw waarden en overtuigingen, wie u bent, en wat uw missie is in het leven. Aan de hand van die elementen kan u bepalen wat uw unieke bijdrage is aan de branche waarin u actief bent, en hoe u uw activiteit wilt uitdragen en verderzetten. Afhankelijk van het uitgestippelde traject komen we drie tot vijf keer samen, telkens voor één of twee uur.
Concreet uitwerken
Aan de hand van hetgeen besproken is tijdens de coachings krijgen we een beter beeld van de persoon achter uw merk, de waarden die u wil uitdragen naar de wereld, en de bedoeling van uw aanwezigheid in uw branche. Hiermee gaan we aan het werk om samen met u dit beeld concreet uit te werken tot uw Persoonlijke Merk!